כך תקיימי שגרת הנקה נוחה בזמן טיול לחו"ל

טיול לחו"ל עם תינוק היא הרפתקה מיוחדת במינה. עבורך זה זמן להחליף סביבה, לבלות זמן עם המשפחה, לראות עולם ולהתאוורר קצת, במיוחד אם את בחופשת לידה. עם זאת, עולות שאלות כמו איך להיערך לטיול, מה לקחת ואיך לקיים שגרת הנקה נוחה בזמן הטיול. אנחנו כאן עם כמה טיפים שיעזרו לך להנות מהטיול ולהמשיך להניק את תינוקך בדיוק כמו בבית.

ארזי תיק הנקה
שעות ההמתנה הארוכות בשדה התעופה, הנסיעה ממקום למקום, ההמתנה לחדר שיהיה מוכן במלון, התור במוזיאון – כל אלו יכולים לשבש את שגרת ההנקה שלך. ארזי לעצמך תיק הנקה שיכלול סינר הנקה נוח שיאפשר לך להניק במקום חשוף יחסית, בקבוקים ואולי גם מנות חלב בצידנית. הכניסי לתיק כל מה שיכול לסייע לך להניק את תינוקך בכל מקום שתהיי בו בדרך.

שכרי משאבת חלב
אחת הדרכים הפשוטות להעניק לתינוקך חלב אם טוב ומזין גם בזמן טיול בחו"ל היא להביא איתך משאבת חלב. אפשר למצוא בקלות משאבת חלב להשכרה שאותה תקחי איתך. כך תוכלי לשאוב מדי יום מנות חלב אם חדשות וטריות ולקחת איתך לטיולים בעיר ולנסיעות. במידה ולא תוכלי להניק במהלך הטיול, תוכלי להשתמש במשאבה כדי לשאוב חלב מתי שרק תרצי.

משאבות חלב מגיעות בשתי גרסאות – האחת חשמלית והשנייה ידנית. כדאי לבדוק משאבת חלב להשכרה מכל סוג ולראות מה יתאים לך ובמה נוח לך להשתמש. משאבה ידנית תאפשר לך לשאוב חלב בכל מקום שבו תהיי במהלך הטיול.

נסי לשמור על סדר יום קבוע
במהלך טיול לחו"ל אנחנו מבלות, מטיילות, יוצאות לשופינג, נוסעות מרחקים ארוכים, ישנות יותר – אם מאפשרים לנו, מבלות בערבים וכדומה. למרות היציאה מהשגרה המוכרת של חופשת הלידה, כדאי לנסות ולקיים סוג של שגרה קבועה גם במהלך הטיול.

שעות קבועות של הנקה או האכלה באמצעות חלב שאוב, הרדמת התינוק בשעות שאליהן הוא רגיל, חזרה למלון לתנומות יום וערב או הרדמה בעגלה, כל אלו יעזרו לך לשמור על סדר יום שבו את יודעת פחות או יותר מתי את צריכה להניק את תינוקך.

כדאי לנסות ולשמור על שגרת הנקה דומה ככל האפשר לזו שנהוגה בבית. אם קשה לך להניק במצבים מסוימים, כדאי בהחלט לברר על משאבת חלב להשכרה שתאפשר לך לדאוג מדי יום לחנות חלב מוכנות לכל עת וצורך.

היי מודעת למזון שאת אוכלת
בטיול בחו"ל אנחנו אוכלים הרבה יותר מבבית. אנחנו יוצאים למסעדות, אוכלים יותר בארוחת הבוקר במלון ונהנים מאוכל מקומי טעים, שהוא חלק מהחוויה ולא כדאי לוותר עליו. עם זאת, מכיוון שאת מניקה כדאי להיות מודעת לרכיבים השונים של המנות המקומיות ולדאוג שאת לא אוכלת משהו שייצור כבדות, תחושה לא נעימה או יטלטל את מערכת העיכול באופן חריג. כדאי להימנע מאוכל חריף מדי ולצרוך אלכוהול רק בזמנים שבהם את לא מניקה.

גם במקרה זה משאבות חלב מספקות מענה. הן מאפשרות לך לצאת למסעדות, לשתות יין טוב ולהנות מהאוכל המקומי בלי לדאוג שמרכיבים רגישים יעברו דרך חלב האם. תוכלי לשאוב לפני הארוחה ולהאכיל את תינוקך בחלב אם בריא וטוב.