השכרת משאבות הנקה במרכז

אין ספק שאחרי הפקס, משאבות הנקה הן ההמצאה החשובה ביותר של המאה ה-20. לפחות לנשים. מאז שהומצאה משאבת ההנקה, נשים לא צריכות יותר לבחור בין חופש וניידות לבין הנקה והזנה אופטימאלית של תינוקיהן. ונשים, כמו נשים, גם פיתחו שיטות שונות שבעזרתן יוכלו לשכור משאבות ולא לקנות, או לשכור עד לבחירת המשאבה המתאימה.

אז מה המשמעות של השכרת משאבות הנקה, ואיפה אפשר לשכור משאבות הנקה באזור מרכז הארץ?

משאבות הנקה קיימות באינספור צורות, גדלים וסוגים. לכל אישה מתאימה משאבת הנקה אחרת, ממש כמו שלכל אישה יש שדיים שונים מזו של רעותה, וכל אישה חווה את ההנקה ואת השאיבה אחרת.

אחד היתרונות האדירים של השכרת משאבות הנקה, על פני רכישתן, היא התנסות במשאבות מסוגים שונים לפני קבלת החלטה על המשאבה שאותה רוצים לרכוש.

לפעמים נשים גם רוצות משאבת הנקה לזמן קצר, עקב נסיעה, או כדי לשאוב כמות גדולה ולהקפיא ליתר בטחון. גם נשים שלא מתכננות להניק לאורך זמן, אלא רק לחודשיים שלושה, מוצאות ששירות ההשכרה מתאים להן הרבה יותר, שכן כך אינן צריכות להתלבט באם לרכוש משאבת יקרה שמתאימה להן. הן פשוט שוכרות אותה. ברוב המקרים נשים שוכרות משאבות הנקה כדי להתנסות בהן לני שהן מחליטות אם תהליך השאיבה מתאים להן, אם הן מסתדרות איתו ואם כן, איזו משאבה מתאימה להן ולצרכיהן.

משאבות הנקה ניתן לשכור בכל סוג שקיים לרכישה. אתר בייבי רותם אף מיטיב עם לקוחותיו ובמסגרת השירות מספק את משאבת ההנקה לכל מקום בארץ, אם לא הצלחתן להגיע לאחת מנקודות החלוקה: באזור המרכז – גבעתיים או ראשון לציון, ואזור השרון – נתניה. השכירות היא ללא הגבלת זמן, ואם את מחליטה לשכור במקום לקנות, את יכולה להירשם למסלול קבוע.

נשים שהתנסו בשירות השכרת משאבות הנקה, יודעות לספר כי השירות מהיר ויעיל, וצוות האתר זמין כל הזמן לשאלות וייעוץ מקצועי.

בכל מקרה, אם את מתלבטת לגבי שאיבת חלב בכלל, ולגבי משאבת החלב המתאימה לך, אין ספק שהדבר הנכון לעשותו הוא לשכור משאבת חלב בשלב ראשון, להתנסות בחוויית השאיבה, שלפעמים עלולה להיות קצת מאיימת לפני שמנסים אותה, ולהחליט איזו משאבה מתאימה לך. בייבי רותם ישמחו לעמוד לרשותך עם ייעוץ והתאמת משאבה, והחלפתה במקרה שאת מוצאת אותה כלא מתאימה לצרכייך או לא נוחה לשימוש. הרי זו מטרתה של השכרת משאבות הנקה אחרי לידה.