משאבת חלב להשכרה

כולנו יודעים כי הנקה היא הדרך הטובה ביותר להזין את התינוק, שכן היא מאפשרת לו להתפתח היטב בזכות שפע של מינרלים וויטמינים המצויים בחלב האם ומחזקים את התינוק, עוזרים לו להתפתח בצורה מלאה וליהנות ממערכת חיסונית שלמה וחזקה יותר. על מנת להגיע לנוחות מירבית במהלך הנקה ישנם מספר כלים שיכולים לסייע, אחד מהם הוא משאבת חלב אותה ניתן להשכיר או לרכוש, בהתאם להעדפות האם ולמצב ההנקה בפועל.

משאבת חלב ויתרונותיה

משאבת חלב היא למעשה כלי עזר חכם ונוח, בעזרתו ניתן לא רק לייצר הנקה במקרים של קושי, אלא גם לבסס אותה לאחר מכן, ואף לסייע בשמירה על הנקה לטווח הארוך. כיום, נשים רבות כבר יודעות, כי משאבת חלב טובה היא מה שיסייע להן בטווח רחב של מקרים. לדוגמא, כאשר נולד תינוק פג אשר מתקשה ביניקה, האם יכולה לשאוב חלב בעזרת משאבת חלב, ולהזין אותו בקולוסטרום החיוני לתינוק לאחר לידה, ולאחר מכן בחלב עצמו. מקרה נוסף שבו משאבת חלב היא כלי עזר נוח, היא כאשר האם מעוניינת להגביר את תפוקת החלב שלה, ולסייע לביסוס הנקה, או כאשר ישנו רצון להפסיק את התלות הבלעדית שבין התינוק והאם, ולאפשר לאדם נוסף כמו אב, סבתא, מטפלת או כל אדם אחר, להזין את התינוק גם כן. יתרון נוסף של משאבת חלב הוא עבור אותן נשים שמעוניינות לצאת מדי פעם ולהתאוורר, לבלות, לעשות כושר או לבצע סידורים, מבלי לקטוע הנקה או להיאלץ לחזור הביתה מוקדם, וכן עבור אותן נשים שרוצות לחזור לעבודה, אך במקביל לשמר הנקה ויכולות לשאוב חלב בעזרת משאבת חלב בעבודה או בערב, על מנת לייצר מלאי של בקבוקי חלב שאובים עבור התינוק.

על השכרת משאבת חלב לאחר הלידה

כיום ישנו טווח רחב של אפשרויות משאבת חלב ולא בכדי. המגוון הגדול נועד לאפשר לכל אם להתאים לעצמה את הסוג של משאבת חלב, שיאפשר לה לייצר הנקה או לשמור עליה באופן האופטימאלי, משום שבאופן טבעי הנקה של תאומים אינה דומה לאותה הנקה של ילד בן שנה שאימו חוזרת לעבוד לדוגמא, ולכן ישנה גם אפשרות בחירה בין השכרת משאבת חלב לאחר לידה ובין רכישה של משאבת חלב, על מנת שכל אם תוכל להבטיח לעצמה הנקה טובה ורצופה. על פי רוב משמשת משאבת חלב להשכרה עבור אותן נשים, שאינן בטוחות עדיין אם הן צריכות משאבת חלב או לא יודעות, אם יצליחו לתפעל אותן בקלות, וכן עבור נשים אשר זקוקות לשמירת הנקה באופן בהול כמו לפני ניתוח או טיפול רפואי. לעיתים קרובות יכולות נשים שביצעו השכרת משאבת חלב להחליט האם להחזיר את המשאבה ולא להשתמש בה עוד, או שמא לרכוש לעצמן משאבת חלב, כאשר הן מבינות כי הן יכולות להשתמש במשאבה לאורך זמן רב ומעוניינות להשיג משאבת חלב לתמיד, שתהיה שלהן.