משאבת חלב ידנית – האם היא מתאימה לך?

בעבר הלא רחוק, נשים מיניקות רבות שלא רצו לוותר על הזנת תינוקן בחלב אם, הבינו כי ההחלטה הזו כרוכה גם בוויתורים רבים. ויתור על החזרה לעבודה, ויתור על זמן איכות עם בן הזוג או עם עצמן, זאת מאחר וכשהתינוק רעב, הדרך היחידה לעשות זאת היא להניק אותו באופן ישיר. כיום פני הדברים הם שונים לחלוטין ואפשר ליהנות משני העלמות. גם לעבוד, לצאת ולא להיות בסביבת התינוק כל הזמן וגם להבטיח לתינוק הזנה בחלב אם.
כל זאת תודות למשאבות, ידניות וחשמליות, שמספקות את הפתרון האולטימטיבי לכל אם מתלבטת. השאלה שנותרת פתוחה היא במה לבחור – במשאבת חלב חשמלית או משאבת חלב ידנית?

בחירות ברומו של עולם – משאבת חלב ידנית או חשמלית?

משאבות החלב הראשונות שיצאו לשווקים היו משאבות חלב ידניות, כך שהבחירה היתה קלה יותר, מאחר והיה סוג אחד בלבד. עם הזמן, התפתחו משאבות החלב ולאמהות מיניקות יש היום את הבחירה בין משאבות ידניות למשאבות חשמליות. על פניו, עושה רושם כי הבחירה הטבעית תהיה דווקא משאבת חלב חשמלית, מאחר והיא מהירה יותר ולא מצריכה כל מאמץ בשאיבה.
בפועל, נשים רבות בוחרות דווקא במשאבת חלב ידנית, שמתאימה להן והולמת יותר את צרכיהן.

מהם היתרונות בבחירת משאבת חלב ידנית?

  1. עניין של תקציב – ראשית, משאבת חלב ידנית היא משאבה זולה יותר. עבור נשים שמעוניינות במשאבה בתקציב מצומצם, הפתרון הזה עשוי להתאים.
  2. עניין של נוחות – מאפיין נוסף של משאבת חלב ידנית הוא נוחות השימוש, גם מחוץ לבית. מאחר ואין למשאבה הידנית עזרים נוספים וחוטי חשמל, קל לשאת אותה בתיק, גם לעבודה, ולבצע שם את פעולת השאיבה, כשעולה הצורך בכך.
  3. עניין של רגישות – כשמדובר על שאיבת חלב לצרכי "רזרבה", שאיבה בכמות מועטת ושאיבה מבוקרת לנשים רגישות במיוחד, אין ספק כי משאבת חלב ידנית היא עדיפה.בניגוד למשאבה החשמלית, העושה את פעולת השאיבה באופן עצמאי, עם משאבת חלב ידנית תוכלו ללחוץ, לשאוב ולבצע הפסקות במידה ותחושו כי האזור רגיש.
  4. עניין של שילוב – גם נשים העושות שימוש בתחליפי מזון ורוצות לשלב עדיין הזנה עם חלב אם, ימצאו כי משאבת חלב ידנית של מדלה תהלום את צרכיהן.

בייבי רותם – מתאימים את המשאבה במיוחד לצרכים שלך

בשורה התחתונה בחירת משאבת חלב, ידנית או חשמלית, היא בחירה אינדיבידואלית ונעשית בהתאם לצרכים, לנוחות ולתקציב של כל אחת. כדי לאפשר לך להבין מהם הצרכים שלך, בייבי רותם מעמידה לרשות האם הטרייה שירות ייעוץ מקצועי שפועל 24 שעות ביממה.
יותר מכך, עבור נשים אשר מתלבטות לגבי סוג המשאבה המתאימה להן, בייבי רותם מאפשרת לשכור משאבת חלב לפרק זמן מסוים, להתנסות בה ואז להחליט האם ברצונן לרכוש אותה, או להאריך את משך השכרתה. פתרון זה אפקטיבי במיוחד לאימהות שזהו תינוקן הראשון, ואין להן ניסיון קודם עם תכונות ומאפייני המשאבות השונות, כך שאינן יודעות איזה סוג משאבה ישרת אותן באופן הטוב ביותר.